Wednesday, December 30, 2009

Boss ku tiada..

Ohh..aku sangat bosan disini bila bos xde sbb aku dh mula nk mengelat..
Tp aku suke dia xde..br rs dpt bernafas..alangkah xbestnye boss lepak sebelah jek wat kije..uhh
Dah la hr tu sound aku berym berfb..mls dh nk cover2..lantak p la..sape suh dok sebelah aku..makin menyerlah la potensi kemalasan aku dimatanya..hewheww..

Dh namanye pon boss kan pg2 aku bkk email dh ade pesanan dr dia suh siapkan kije ku dan duedate lg.uh..Dia bg email sbb smlm aku cabut dr opis ble dia xde kt sebelah aku..hahaha..eh..ske ht aku la..msuk awl blk awl la..tu pon kire baik aku lepak sejam lebih dr wktu blk wat keje tau..Dia gi toilet jek aku cabut sbb aku tau dikala dia nk cuti ni akn ade byk sgt pesanannye..keje tu la keje ni la..

Dah la ambik cuti pastu suh aku gntikan dia..xsempat aku nk cuti dh kne gnti dia..xpe2..korang sibuk nk cuti hjung2 thun kan..aku cuti awl2 thun nti..aku nk cuti semgu lbh2..dh bosan keje kwn pon mkcik2 je..org2 pregnant..org2 dh kawin..atok2..nenek2..uhhh..sgt la xbest duniaku..Tu yang aku rajin ngelat hehe..Aku bkn sengaja nk ngelat tp...environment keje yg xmsuk ngn aku.maybe sebab dok sblh boss kot.alahaiiii ble la nk siap renovate opis..xdelah aku ni asyik nk berlaga kerusi je ngn boss..tapi ketahuila yg aku ckp aman ble 'ko' tiada wpun bosan xterkata (",)v.peace

12 comments:

Siti Mas Hidayu said...

awe...ko sengal la...aku gelak guling2 di sini.. aku bg link ni kat bos ko baru ko tau...hakhak

nurul azida ahmad said...

hahaha....awe jerung...damn cool siot! muahaha :-p

Sayid Hameed said...

ayu:if(blog !="budak2 opis aku") then blog.open ()

end if

haha..teramatlah mustahil bg mereka2 diopisku nk memblog aku..

Sayid Hameed said...

zieda: yeah!! cool beb..

Siti Mas Hidayu said...

haha si sengal yuyu inda :P... sengal sengal aku tak la sesengal ko...:D

nurul azida ahmad said...

im d gebus? bukan im d gemuk? muahahah:-p
eh letak shoutbox la, sng chat,tihtihtih

Sayid Hameed said...

ayu:haha..tp ko la sifu aku ayu
zda:xlm lagi gebu la tu..aku letak shoutbox dh..eh zda jgn lupe jg follower aku tau..bkn senang aku nk memblog nih..(",)

dd dudu said...

oitt jangan lupe tukar Dud D Comelest

dd dudu said...

awaaa, ko nye template same dgn http://radiusite.blogspot.com/

haha saje je nak kecoh sbb ko kecoh pasal template jirandudu, muahahaha

Sayid Hameed said...

haha..dud aku dh tukat layout baru..mesti ko penat google kan cari template aku nih..klu tiap2 hari aku tukar..tiap2 hr la ko google ek..kuikuii

dd dudu said...

heiloo tolong siket.. blog radiusite tu aku slalu bukak beli tudung okieeee hahaha

Sayid Hameed said...

dud:okeh..tq pasni aku pon leh bli tudung kt sn..