Monday, January 10, 2011

Jari Panggang..Driver sila berhati-hati

Hoho..anda pernah dgr ayam panggang??~~pernahhh..pernah dgr jari panggang??~~jwb sendri..
Pagi tadi dalam jam 9.30 kuar nk gi bank n ambik sticker kereta..Start je enjin ttba palam pencucuh tok smoking tu terpelanting sendrii kt bawah..Sambil reverse aku pon tertunduk2 ambik bende tuh then OOOOOOOWWWWW...PANASSSSSSSSSSSSSSS...Terpanggang jariku.siap kulit jd kuning2 cm kne panggang plus bau hangit lagi..Kete pon dh bau hangittt..terus matikan enjin dan call nono..Nono ckp mybe sbb aku tertekan pencucuh tu sampai je kt parkir opis terus kuar kete xperasan.Almaklumlah baru lps charge hp then terburu2 letak pencucuh tu balik sambil berlari2 dr parkir ke opis..hukhuk...Sampai kat bank msg Rina..

Wewe: "Adoi..rina jari aku kene panggang ngan pencucuh kat kete tu.Sampai skrg bau hangitt lagi.."
Rina: "Knp ko panggang jari ko? Ko lapa lagi eh..Haha"
Wewe:"Panggg..Aku strt kete td.Pastu pencucuh tu terpelanting sendri.Aku pon ambik la.Rupe2nye  panas.Kete pon bau hangit.Nasib aku kuar ni, klu smp blk aku xperasan yang pencucuh tu dh tertekan mau ptg nti kete aku berasap"
Rina:"Huh terpelanting.Mcm cite dlm movie..Bhy tol la..Nasib baik xkne ko..Buat kne muke ko mesti ade kesan pencucuh tu"~~kurenggg ko rina
Wewe: "Arghh rina..takutnya.."
Rina: "Huhu aku pon takut gak..."~~motip ko takut rina??

Lepas gi bank gi ambik sticker kereta.

Wewe: Akak,bole ambilkan tok kwn saye x?
Akak guard: Takboleh la..
Wewe:Tapi kawan saya tu cuti..
Akak guard: Takpe tgu la dia hbs cuti nti
Wewe: Dia cuti pjg kak..
Akak guard: Takpe, bende ni masa dia pjg smp 2 thun.Bile2 bole ambik..
Wewe: Ooo..
Akak guard: Kawan kamu tu cuti ape pjg sgt?
Wewe: Ntah la kak..~~sj xnk lyn akk guard tu bergosip..huh..

Sampai je opis terus gi tmpat rina bg dia cium bau hangit jari aku.~~Hangit x rina??
Ambil first Aid bawak gi tmpt Rina.

Wewe: Rina..mke ko ade rupe PBSM
Rina: Aku bkn PBSM.Aku Pandu Puteri
Wewe:Pandu Puteri pon ade blaja bende ni kan?
Rina: Aku pandu puteri yg jahat la..
Wewe: Ooo.. Aku Puteri Islam..tp hampeh je..hehe..Mcm ne ko balut tu Rina.Ouchh..sakit la.ganas tol.Balutan ni nak lekat pakai pe?
Rina: Double tape..
Wewe: haha..Kan td pon aku dh ckp guna double tape..
Rina: Salwa, jari ko dh xleh pakai cincin kwin nti.~~motip selalu sentapkan aku??
Wewe: Uh..aku xnk cincin dah..


Sebelum

Selepas kene balut ngan Rina-Ganas-Giler



 Tenkiu Rina..Jasamu dikenang..(",)v

Sebagai menghargai Rina~~cheers...

Gulp..glup..gluuuppp...

2 comments:

dd dudu said...

hahaha suwit giler cite ni. aku suke aku suke aku sukee

tp dasatnyee tersiat kulit ko wewe. x nanges ke???????


motip rina kate diri sendiri pandu puteri yg jahat? kui

-mangsa bercuti di upm-

Sayid Hameed said...

haha..xtersiat pon dud.terus mengeras ala2 kne panggang..hikhik..mangsa bercuti di upm rupenye, ingtkan bercuti sambil tutup mulut menguap.kahkah..akak guard xbg ambik sticker kete tok ko la..