Tuesday, February 1, 2011

Wedding Theme

Assalamualikum & Selamat Sejahtera Readers

Tetiba nak sengih sampai ke telinga..heheeee..big grin

omg!! omg!! omg!! I loike this wedding theme tau sampai rasa nak menari nari dancingHaha..ttba teringat Nono yang selalu menari dalam kete cm icon tu, siap goyang2 kepala dan bahu dia, tunjuk2 jari kelangit.Pastu buat2 muke depan aku.Kahkahh..Wat aku terbahak2 gelak. Nak marah terus tak jadi.

Oh lupe plak warna tema yerk...Wewe suke sangat combination color burgundy red & silver. Add sikit-sikit warna pink & cream..omg!!omg!! nak pengsan suke..oh go on

 Tadi masa Nono call terus bagitau dia.Hehe nasibla dia suke jugak. Ohh please never say NO shame on you rina ngan dd always say no kat wewe especially bila ajak gi sport..hukhuk.menciiii tau!!

Kalau la Nono say No tadi mau nye wewe bagi ni kat dia feeling beat up hahahha... Nak conquer warna tema sorang2..hakhakhak..Cantekk la satin red burgundy..

Im falling in love la ngan picture-picture ni...hokhokhok..



Tersangat suke lah kasut warna merah ..
Tapi bile nak beli mesti dok terpikir mcm tak sesuai plak pakai gi kije..
Pakai baju ade beads sikit pon dah ade orang naik nyampah tengok kite skull 
nyampah la banyak2 lagi i suke nak pakai not listening


Nak cari baju sanding warna silver gelap yang kilat2 la..bee


Bunga tangan plak rose red +cream..


Kek ade strawberry..yummy!!



Kad Jemputan Simple & Nice..i adore!!

hehe..bed sheet pon burgundy red

Boleh ke impian ni jadi kenyataan?? Semoga aja ya..Insyallah praying



5 comments:

dd dudu said...

waahh pandai weweee pilihhh

cantekk cantekkkkk

xsabanyeeee nak gi ur wedding, nak melarammm

Sayid Hameed said...

dd: omg!! omg!! dud aku takut tetiba baju sandingnye takde warne merah yang aku nak kt butik tu.cmne?

nurul azida ahmad said...

wahhhh...cntkkk....nak nak nak! aku kene dtg awl kan wedding ko? so sila belikan aku kain warna itu jugak ye. hahahaha =p

oh btw, kalau xde merah tu, ko amik silver beading die merah, nice jugak :)

Sayid Hameed said...

haha..wowww. beading seh..too much la zda nih..omg cantekk jugak klu ko pakai baju silver beads burgundy..br aku terpk tok bj fmly aku..kekeke

Insyaallah ade rezeki bli kan tok ko tapiiiiii kne jadi angel aku lah..kahakhah

nurul azida ahmad said...

ye. kalau ko memilih aku nak jd angel ko kan time tuh. hihihi

cntkla baju silver ade beads burgundy tu. tp kalau ada baju kaler burgundy mmg cntk la wey..sy sokong!