Monday, January 4, 2010

tulun daku...

Ohhh..mengapakah aku xbersemangat keje hr ni..pg2 dh la jem gler..bdk2 br bkk sekolah la katakan.yg mak pak diorg tu pon punye la sengal main ske je parking tgh2 jln.uhh..lmbt sudah aku smp opis..smp jek opis aku jd xde mood sbb environment workplace yg sgt s*** bosan seh..Semalam pnt aku memotivasi kan diri tok bersemangat berkerja new year nih..tp harapan tgl harapan je la..minda,emosi semua xstable...sejak 2 hr yg lepas aku dh boleh rs tekanan ditempat keje wpon aku dok umh,g jln2,g gym...ahhh semuanye xleh lwn penangan kestressan di opis.Smlm aku dok teman kan tikah g umah kawan matrik dia,cukur jambul ank dia.Umur 23 dh ade ank seh..Pastu kira2  umo aku thun ni dh 24..wahhh ttba ak jd takut..jd xkeruan..kurasakan beban makin bertambah2,stress mkin menjadi2..knp ek??uhh..aku dh nekad nk bercuti lps aku demo web aku..aku xpduli dh..gua tensen beb!!='( no peace!!

2 comments:

Anonymous said...

aku pun mcm stress je nak masuk kerja time tahun baru ni.. apsal eh???

Sayid Hameed said...

ntah la..aku rs kne ubah environment kot..dh bosan blk2 tgk bende yg sm jek..